Tabung Anak-Anak

Tabung Anak-Anak

Tuesday 20 December 2011

Fernando Torres bangkitlah

Aku cukup kecewa dengan prestasi Fernando Torres setakat ini. Setahu aku penyerang Sepanyol ini amat disegani dan dikagumi oleh peminat bolasepak seluruh dunia maka tidak hairan lah perpindahannya memecah rekod perpindahan English Premier League. Namun kini setelah bersama Chelsea beliau ketandusan untuk menjaringkan gol. Berbaloi ker Chelsea dengan nilai perpindahannya yang bernilai 50 juta pound sterling ?

Harap -harap pemain yang terkenal dengan gelaran El Nino ini berjaya menempatkan Chelsea ke tangga teratas di penghujung saingan nanti....@ sekurangnya berjaya beri saingan ke MU mahupun Man. City...
 Gaji yang ditawarkan The Blues terhadap Fernando teramat tinggi iaitu sekitar £150,000 namun prestasi yang ditunjukkan cukup mengecewakan. Malah dikhabarkan Chelsea sanggup menjual pemain ini
dengan harga awal sekitar £20 juta.
Chelsea mungkin tidak dapat menahan sabar lagi ke atas pemain berusia 27 tahun tersebut dan Chelsea kini bakal menjualnya di bulan Januari depan.

 Sejak pindah ke London dari Liverpool, Torres belum sekalipun menunjukan permainan yang meningkat. Dia bahkan jauh berada di belakang Didier Drogba dan Daniel Sturridge.
Dia gagal mendapatkan tempat utama dan lebih sering duduk di bangku cadangan.
 Bahkan saat melawan Manchester City tempoh hari,  dia sama sekali tidak diturunkan dan terlihat mendiamkan saat semua pemain merayakan kemenangan the Blues atas City melalui gol penalti Lampard.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...