Tabung Anak-Anak

Tabung Anak-Anak

Monday 9 January 2012

kemunculan Saifol Bukhari pasti mendebarkan PR


Sebenarnya BN tidak perlu ambil kisah dan ambil peduli kata- kata pembangkang kerana pembangkang memang tidak boleh dipercayai langsung . Antara petikan menarik tentang pembangkang adalah :
  •   Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng ketika ditemubual oleh Sin Chew Daily baru-baru ini menyasarkan pembangkang boleh merampas Perak, meraih banyak kerusi di Negeri Sembilan serta menguasai satu pertiga kerusi di Johor.
  • Anwar pula menjangkakan pembangkang akan memperoleh kemenangan besar di Sabah iaitu negeri yang paling sukar ditembusi pembangkang setakat ini.


 Insyaallah BN akan menang besar pada PRU akan datang, itu yang pasti . Lebih- lebih lagi  Dengan kehadiran Saifol Bukhari di pentas umno nanti pasti menghangatkan pentas Umno yang menarik minat ahli- ahli umno untuk mengetahui cerita sebenar .

Dengan kemunculan semula Ummi Hafilda yang banyak menyimpan rahsia Anwar  Ibrahim dan Azmin Ali pasti menghangatkan pentas politik Malaysia.

Apa yang lebih menarik nanti, di pentas Umno nanti mungkinkah kemunculan Hasan Ali yang akan ditarik oleh Umno untuk menyertai parti tersebut ?

Lagi menarik jika Perkasa bakal diperkasa kan dengan kehadiran Hasan Ali ?

oooooo politik malaysia begitu hebat.... ( xde idea nak mengarang sebenarnya...hehe )

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...