Tabung Anak-Anak

Tabung Anak-Anak

Saturday 14 January 2012

Janji PM memang banyak tapi ......

 

Kerajaan BN kotakan janji bina kompleks sukan mini di Bagan Serai

  • Penantian sekian lama penduduk Kampung Masjid Tinggi di sini untuk memiliki kompleks sukan mini berakhir apabila kerajaan meluluskan peruntukan RM4.5 juta untuk pembangunannya. janji untuk membina kompleks itu dibuat ketika Datuk Azalina Othman Said menjadi Menteri Belia dan Sukan beberapa tahun lalu tetapi terpaksa ditangguhkan ekoran masalah tanah.
"Sebenarnya saya ada hutang dengan orang di sini... hutang untuk buat mini kompleks sukan yang dijanjikan Datuk Azalina.

"Dulu kita tahan dulu permohonan sebab ada masalah dengan tanah tapi hari ini saya sahkan dan saya beritahu pada ICU (Unit Penyelarasan Pelaksanaan Jabatan Perdana Menteri) bahawa dewan RM4.5 juta itu tetap akan kita laksanakan,"

  • Kunjungan julung kali Perdana Menteri ke kampung itu juga membawa khabar gembira buat pentadbir dan pelajar Maahad Tahfiz Al-Akhlak Al-Islamiah yang terletak bertentangan dengan lokasi majlis itu apabila Najib turut mengumumkan peruntukan sebanyak RM250,000 kepada sekolah itu.
  • Najib turut meluluskan peruntukan RM80,000 kepada Galeri Banjar yang terletak di persimpangan masuk ke Jalan Banjar di sini, dipercayai galeri pertama seumpamanya di Malaysia.

"Untuk galeri ini, ICU kata saya boleh lulus lagi RM80,000. Walaupun saya orang Bugis saya tetap lulus... tak apalah, saya lulus juga,"

  BERNAMA

agak- agak biler la project bakal dimulakan ... bayangkan zaman Azalina adi menteri sukan...sekarg sabery Chik dah msuk 5 tahun....doakanlah ia berjalan lancar.. 
Jika selama ini kita hanya diperbesarkan isu kerajaan yang banyak membangunkan project -project apa salah nya jika pr juga memperbesarkan kerajaan pr dalam membangunkan negeri masing- masing demi menangkis segala tuduhan yang dilemparkan terhadap mereka

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...