Tabung Anak-Anak

Tabung Anak-Anak

Saturday 14 January 2012

BN yakin menang di semua negeri pembangkang

  •  Ketua Penerangan UMNO, Datuk Ahmad Maslan yakin Barisan Nasional (BN) akan dapat menguasai semula negeri yang diperintah pembangkang pada pilihan raya umum akan datang kerana rakyat telah muak dengan janji parti berkenaan yang tidak ditunaikan.


  • "Rakyat mula muak dengan kerenah pembangkang yang sering menabur janji, termasuk di Kelantan yang diperintah Pas lebih 20 tahun tetapi tidak melaksanakan janji terutama untuk melaksanakan hukum Hudud," 

  • Negeri yang kini diperintah pembangkang ialah Kelantan, Kedah, Selangor dan Pulau Pinang. - BERNAMA
  •  
 Pada Pendapat saya :

  1.  BN sepatutnya tidak perlu terlalu yakin tentang kemenangan di negeri yang dikuasai pembangkang kerana kelak BN sendiri yang bakal tersungkur dalam PRU nanti 
  2. Ini kerana PR sekarang terlalu agresif untuk menawan Putrajaya lebih- lebih lagi pembebasan Anwar dalam kes meliwat Saiful Bukhari. Nama Anwar sekarang seakan sudah dibersihkan dalam isu liwat ini setelah hakim mengesahkan anwar tidak bersalah.
  3. Dengan Janji PR untuk menghapuskan Segala tol yang membebankan rakyat jelata dan akan menghapuskan hutang PTPTN kerana mereka berpendapat tugas kerajaan Pusat sebenarnya dalam memberi pendidikan yang terbaik untuk rakyat. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...