Tabung Anak-Anak

Tabung Anak-Anak

Monday 16 January 2012

Pelajar hilang dipercayai dilarikan kawan



KUALA LUMPUR: Seorang pelajar perempuan Tingkatan Satu dilaporkan hilang hampir tiga minggu lalu dipercayai dilarikan rakan perempuan yang baru dikenalinya di sebuah siber kafe di Jalan Ipoh, di sini.

Norish Aunie Niesa Mohd Nizam, 13, dilaporkan keluar rumah pada 29 Disember tahun lalu untuk ke kafe siber bersama adik lelakinya sebelum didatangi rakan yang dikenali sebagai Ija dan beberapa lelaki lain sebelum mereka menghilangkan diri.
Ibu mangsa, Nor Salinda Salleh, 33, berkata, anak sulung daripada dua beradik itu sehingga kini gagal dikesan dan percaya rakan perempuan yang baru dikenali anaknya menjadi dalang utama kehilangan Norish Aunie.
“Lebih mengejutkan, pada hari kehilangan Norish Aunie, rakan karib saya menerima panggilan daripada seorang perempuan yang memperkenalkan diri sebagai Ija, namun menggunakan nombor telefon Norish Aunie yang memaklumkan beliau membawa keluar anak saya untuk menyambut tahun baru di ibu negara.

“Ketika kawan saya meminta untuk bercakap dengan Norish Aunie sendiri, perempuan berkenaan tidak membenarkan dengan alasan takut dimarahi sebelum memutuskan talian.

“Hati saya kuat mengatakan ada sesuatu perkara buruk berlaku kerana selama ini Norish Aunie tidak pernah keluar bersama rakannya,” katanya.
Komen Anda

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...