Tabung Anak-Anak

Tabung Anak-Anak

Friday 13 January 2012

berakhir sudah perkahwinan yang ke dua kali

Kahwin 2 bulan

  • “Dah tak ada jodoh, nak buat macam mana?” Itu komen ringkas penyanyi yang popular dengan lagu Rendang Tak Berbuah, Hattan, selepas sah bercerai talak satu dengan Farah Asyikin Othman, 34, yang baru dinikahinya kira-kira dua bulan lalu.Pasangan itu yang bernikah pada 11 November tahun lalu di rumah Hattan di Seri Menanti, di sini, sah bercerai di Mahkamah Syariah Kuala Pilah, di sini, kira-kira jam 11.30 pagi kelmarin.
  • “Pasangan itu memfailkan perceraian mereka (kelmarin) dan keputusan terus dibuat oleh hakim. Mereka kelihatan tenang ketika hadir di mahkamah dan tiada ahli keluarga lain hadir. “Oleh sebab persetujuan sudah dibuat bersama, mahkamah tiada halangan meluluskan perceraian mereka,”

  • “Kami berpisah kerana tiada persefahaman. Jadi jalan terbaik ialah berpisah dan membawa haluan masing-masing. Namun, kami berpisah secara baik dan matang tanpa pergaduhan atau bermasam muka. “Kami sudah dewasa dan biarlah setiap keputusan dilakukan itu berasas. Tiada sebab untuk bergaduh kerana kami berbincang bersama sebelum berpisah. Walaupun tiada lagi ikatan suami isteri, kami masih boleh berkawan,” katanya.
Macam- macam cerita tentang artis. Hattan adalah penyanyi yang aku minati dari dulu lagi. Suara nya memang best . sayang perkahwinan yang baru menjangkau 2 bulan  umurnya menjadi sedemikian rupa. alasan kerana tiada lagi persefahaman antara mereka berdua. apapun jika ini alasan yang terbaik untuk berpisah terpulanglah kerana mereka yang menanggung. Apapun semoga mereka berjaya dalam kerjaya mereka dan dalam kehidupan mereka...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...