Tabung Anak-Anak

Tabung Anak-Anak

Saturday 17 December 2011

Yuna pakai legging











Yuna memang cukup terkenal di tanahair dan antarabangsa. Aku juga salah seorang peminat Yuna.
Selain memiliki suara yang sedap , cara Yuna berpakaian juga antara sebab aku minat artis sorang ni.
Apabila kita peminat seseorang artis maka segala tingkah laku dan cara berpakaian cari perhatian. Penampilan yuna yang agak sopan selama ini telah jadi ikutan. 
Penampilannya cukup trendy. Cuma ramai  tk puas hati bila tengok Video klip Someone Out Of Town seolah ader suatu yang tidak kena. Jangan sampai cara berpakaian Yuna yang tidak elok jadi ikutan di luar sana terutama kepada mereka yang berpakaian sopan selama ini. Apapun aku tetap peminat setia Yuna.
Hehehe




( Seksi gak Yuna pakai macam ini.. tapi tak sopan bila jadi perhatian lelaki di luar sana )



Sebelum ini pun memang ramai yang pakai legging di luar sana pun. Bukan pasal Yuna yang memulakan dulu tapi benda ni dah lama berlaku di kalangan masyarakt. Memang sakit mata memandang terutamanya di pakai di kalangn orng islam itu sendiri. di sini saya bagitau kenapa legging itu haram dipakai di khalayak ramai.

  1. berseluar ketat sehingga menampakkan susuk anggota badan adalah haram kerana ia boleh menaikkan syahwat lelaki yang memandang. setahu saya legging diperbuat dari fabrik yang nipis, lembut dan amat jarang sekali. Seluar yang dipakai menampakkan bentuk pinggang ke bawah dengan jelas
  2. mencetuskan imaginasi seksual dan mengghairahkan nafsu seks lelaki-lelaki awam yang melihat
  3.  mengundang dosa untuk diri sendiri dan orang di sekeliling











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...