Tabung Anak-Anak

Tabung Anak-Anak

Sunday 27 November 2011

‘Mayat jatuh sebelah saya’


KUALA LUMPUR: Sekumpulan anak anggota polis Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dang Wangi, bermain bola sepak di tempat letak kereta berhampiran surau IPD berkenaan tergamam apabila sekujur tubuh jatuh secara tiba-tiba dari pusat beli belah Campbell yang terletak bersebelahan tempat mereka bermain.
Dalam kejadian jam 7 malam tadi, kanak-kanak terbabit bermain bola dalam hujan renyai dan ketika seronok bermain mereka dikejutkan dengan jeritan kuat sebelum seorang lelaki jatuh tertiarap di tempat mereka bermain.

Seorang daripada kanak-kanak terbabit, Syed Mohd Shazwan Syed Mohd Nazri, 14, berkata, lelaki berusia lingkungan 40-an itu jatuh betul-betul di sebelahnya.
“Kami dengar jeritan daripada tingkat atas kawasan tempat letak kereta Campbell dan sejurus selepas itu satu dentuman kuat kedengaran di sebelah saya dan saya dapati satu tubuh manusia yang agak besar tertiarap di tempat kami bermain.

“Mulanya saya ingin menolong atau melihat keadaan lelaki berkenaan, tetapi rakan lain sudah melarikan diri ketakutan dan saya turut lari untuk memaklumkan kejadian itu kepada anggota di pos pengawal,” katanya yang ditemui di lokasi kejadian.

Menurutnya, dia tidak nampak kesan darah di kawasan lelaki berkenaan jatuh, namun tubuh mangsa langsung tidak bergerak sebaik tertiarap di atas tar kawasan letak kereta surau yang juga berhampiran tempat mengambil wuduk.

Sementara itu, jurucakap polis yang ditemui di lokasi kejadian berkata, lelaki itu dipercayai jatuh dari kawasan tempat letak kereta Campbell, namun belum dikenal pasti dari tingkat berapa.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...