Tabung Anak-Anak

Tabung Anak-Anak

Sunday 27 November 2011

Cerita kelambu Nabila, Zaidi masuk Twitter

KUALA LUMPUR: Pelakon Nabila Huda Suhaimi berang dan kecewa dengan tindakan bekas suami, Zaidi Zailani kerana didakwa sering memburuk-burukkannya di laman sosial Twitter.
Mungkin disebabkan terlampau marah, anak kepada penyanyi rock Amy dari kumpulan Search itu turut meluahkan perasaannya di laman sosial yang sama.

“Bila aku jaga anak baru berapa hari, kau sibuk tanya bila nak ambil anak, kalau aku kerja, tak dapat nak jaga anak, satu dunia kau kecoh burukkan aku! Elok-elok aku tak nak burukkan kau, kau saja cabar kesabaran aku kan?”

Demikian luahan Nabila yang mesra disapa Abil menerusi laman sosial Twitter miliknya tengah hari semalam yang ditujukan kepada Zaidi.


Ketika dihubungi untuk mendapat penjelasannya, pelakon berusia 27 tahun itu mengaku dia ‘naik hantu’ kerana terlalu tertekan dan terkilan apabila tidak henti-henti dihimpit cerita negatif oleh bekas suaminya yang turut mempersoalkan tanggungjawabnya sebagai ibu kepada anak tunggal mereka, Keisha Laila yang berusia setahun setengah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...