Tabung Anak-Anak

Tabung Anak-Anak

Wednesday 30 November 2011

Aku peminat setia Khairul Fahmi

  Khairul Fahmi @ Apek tidak pernah sunyi dari isu- isu yang menyakitkan hati para peminatnya terutamanya aku sebagai peminat setia Apek. Sejak putus tunang tempoh hari bermacam- macam isu sensitif mengenai Apek. Isu minum arak dan isu Apek ader hubungan istimewa dengan perempuan memang aku langsung aku tidak terima / tidak percaya walau ader manusia diluar sana yang ader bukti yang kukuh untuk membuktikan Apek memang terlibat dalam hal itu. Penafian Apek dan kenyataan ibu Apek yang mempertahankan Apek amat menyenangkan aku.





Disini aku siarkan biodata Apek kepada peminat setia Apek....




Biodata Khairul Fahmi Che Mat (Apek)
   
Full Name - Khairul Fahmi bin Che Mat
   
Date of birth - January 7, 1989 (age 22)
   
Place of birth - Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
   
Height - 1.76 m (5 ft 9 1⁄2 in)
   
Current club - Kelantan FA
   
Number - 19
   
2006-2009 - Kelantan FA President's Cup Team
   
2008-2009 - Harimau Muda
  
2009 - Kelantan
  
2010 present - Malaysia U-23
  
2010 present - Malaysia
 
Harap- harap Apek tabah dalam hadapi segala isu ini dengan tenang dan bijaksana.
 Apapun yang terjadi aku tetap sokong Apek 100% tanpa berbelah bagi...
 
Kenangan Apek bersama bekas tunangnya
 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...