"Bila baca kenyataan Zul saya sangat terharu dan sedih. Tipu jika saya katakan saya tidak sayangkan dia. Malah saya terlalu sayangkannya. Tetapi, apa yang saya boleh katakan, perbuatan dan percakapannya tidak seiring.

"Kenapa saya berkata sedemikian, ini kerana setiap apa yang berlaku sehingga ke hari ini tidak ada apa-apa tindakan langsung daripadanya untuk pulihkan keadaan dalam hubungan kami. Takkan saya mahu terus menunggu.

"Sepanjang tiga tahun kami bersama banyak perkara yang dikongsi . Ibaratnya, kalau boleh kami tidak mahu dipisahkan. Saya tahu yang dia sayangkan saya, tapi takkan hanya cakap sahaja. Sebelum ini pun, sudah beberapa kali saya cuba untuk selamatkan hubungan kami."

Ditanyakan sama ada Zul pernah menghubungi atau berbalas SMS kepadanya selepas berlaku perpisahan seperti yang dinyatakan, dengan ringkas Abby menjawab;

"Itu saya tidak mahu komen."

sumber : MH Online